foodtruck
CORPORATE EVENTS

Old Scuola organiseert creatieve en stijlvolle evenementen. De totale organisatie van uw feest of een deel ervan – Old Scuola regelt wat u wenst. Kernwoorden zijn duurzaamheid, kwaliteit, creativiteit en een strakke organisatie.

De kwaliteit en gastvrijheid van het restaurant is een uitstekende combinatie met jarenlange ervaring met catering & productie op festivals. De Rotterdamse hands-on mentaliteit maakt het af. Uw evenement is in gouden handen bij Old Scuola.

• carousel_1.2
  • carousel_1.3
  • carousel_1.1

Creatief & gepassioneerd

‘what is good, must also look good’.
Om het uw gasten aan niets te laten ontbreken, is enerzijds een flinke dosis creativiteit bij de organisatie nodig, en anderzijds passie voor de culinaire invulling kant. Daar staat Old Scuola voor. Ook de keuze van alles wat niets met eten te maken heeft, speelt hierin een grote rol – tot aan de stropdassen van de medewerkers toe! Old Scuola zorgt dat het u en uw gasten aan niets zal ontbreken.
  • carousel_2.1
  • carousel_2.2